چگونه از گرفتگي لوله ها جلوگيري كنيم؟

خدمات مسافرتي و گردشگري شكربال آسمان

چگونه از گرفتگي لوله ها جلوگيري كنيم؟

فرض كنيد در يك شب سرد زمستاني قصد استفاده از سرويس بهداشتي را داشته باشيد. ولي با صحنه اي رو به روشويد كه اجازه ي استفاده از دستشويي را به شما ندهد. يا بخواهيد ظرف ها را بعد از يك مهماني طولاني بشوريد ولي سينك شما دچار گرفتگي شده باشد. كلافگي شديدي به سراغ شما خواهد امد. در انجاست كه بايد با لوله بازكني ارتباط برقرار كنيد تا مشكل شما را رفع كنند.

سوالي كه در اينجا مطرح مي شود اين است كه، چه كنيم تا چنين اتفاقاتي بروز ندهد. در ادامه چند توصيه در اين زمينه براي شما خواهيم داشت.

1 – يك سبد كوچك هميشه در كنار سينك داشته باشيد تا تفاله هاي چاي و برنج را در داخل ان بريزد. از اصلي ترين دلايل گرفتگي سينك و لوله هاي ان، همين باقي مانده ي غذا ها مي باشد.

2- سعي كنيد چربي زيادي در سينك نريزد و ابتدا به خوبي ظرف ها را كفي كرده و بعد از ان اب كشي كنيد. چربي ها بعد ازمدتي در لوله ها رسوب مي كنند و گرفتگي را ايجاد مي نمايند.

3 – دستمال كاغذي را در چاه توالت نيندازيد. همچنين در زمان اصلاح ، موهاي صورت و زائد بدن را در سطل زباله بريزيد زيرا در داخل لوله ها جمع مي شوند و كم كم گرفتگي شديدي را ايجاد مي كنند.

4 – در حمام تيغ و يا هر شي كوچكي را در چاه فاضلاب نيندازيد.

5 – حتما بعد از هربار دسشويي كردن، سيفون را بكشيد

با رعايت همين چند توصيه ساده، بسياري از معضلات در اين زمينه را هيچ زماني تجربه نخواهيد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.