آرشیو بهمن ماه 1401

خدمات مسافرتي و گردشگري شكربال آسمان

چطور طول عمر ماشین ظرفشویی را افزایش دهیم

ممکن است در میان لوازم آشپزخانه کمتر به نگهداری از ماشین ظرفشویی دقت کرده باشید و بعد از اینکه با مشکلی مواجه شدید مجبور شوید با تعمیرات ماشین ظرفشویی کرال در تهران تماس بگیرید. در نگهداری از ماشین ظرفشویی معمولاً راه اندازی اصولی، استفاده از مواد شوینده مرغوب و همچنین نظافت آن عمده ترین نقش را ایفا می کند. در این مطلب قصد داریم چند نکته مهم در مورد نصب درست ماشین لباسشویی را بیان کنیم.

مهمترین نکات در نصب ماشین ظرف شویی

  1. توجه داشته باشید باید ماشین ظرفشویی در هنگام نصب در محیطی نزدیک به لوله های آب، خروجی فاضلاب و همچنین پریز برق قرار گرفته باشد.
  2.  همچنین بهتر است از یک نمایندگی مجاز و کاربلد برای نصب آن استفاده کنید تا فرآیند آن بدون نقص انجام شود.
  3. به دلیل جریان داشتن آب در ماشین ظرفشویی همواره فاصله آن باید با دیوار و سایر لوازم حفظ شود تا آسیب های احتمالی به هر کدام از طرفین وارد نگردد.
  4.  به هیچ عنوان ماشین ظرفشویی را بعد از نصب بدون محافظ برق لوازم الکترونیکی روشن نکنید تا نوسانات برق بر روی عملکرد آن تاثیر نگذارد.
  5.  قبل از اینکه ماشین را روشن کنید از تراز بودن آن با سطح زمین اطمینان حاصل نمایید. عدم تراز بودن آن باعث به وجود آمدن صدای ناهنجار در هنگام فعالیت می شود.
۰ ۰

بهترین لوله بازکنی اوین تهران

تصور بسیاری از مردم این است که لوله بازکنی شغل کثیفی است و کسانی که وارد این حرفه می شوند هیچ گونه تخصصی ندارند. ولی زمانی که با مشکلاتی از قبیل ترکیدگی یا گرفتگی لوله ها مواجه می شوند، پی به سختی کار فعالان این حوزه و تخصص زیادی مورد نیاز آن ، می برند. در شهر تهران افراد زیادی در این شغل فعالیت دارند و به همین خاطر دست شما برای انتخاب یکی لوله بازکنی اوین باز است. ولی بهترین مورد چه کسی است و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در این مقاله به بررسی این مورد می پردازیم:

ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن

 در ابتدا معیار زمان بسیار مهم است. شرکتی که بخواهد مشتری های خود را راضی نگه دارد باید در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز را به ان ها ارائه دهد. زمانی که مشکلاتی در این زمینه رخ می دهد، هر چه زمان اصلاح ان طولانی تر شود، خسارت بیشتری به مشتری وارد می شود به همین سبب یک لوله بازکنی خوب، باید به صورت 24 ساعته و در کمترین زمان، پاسخ نیاز مشتری را بدهد.

بهره مندی از بروز ترین ابزارها

در برخی از موارد ممکن است ترکیدگی لوله مشخص نباشد و فقط ساکنین از روی کم شدن فشار اب، احساس کنند در منزلشان ترکیدگی وجود دارد. در چنین شرایطی تیمی که برای بررسی به محل اعزام می شود باید دستگاه های پیشرفته تشخیص ترکیدگی یا نشتی را همراه خود داشته باشد. تیمی که مجهز به تمامی ابزارهای مورد نیاز حرفه ی خود باشد، بدون شک در زمره ی بهترین لوله بازکنی در تهران قرار میگیرد.

۰ ۰

جنس لوله رابطه مستقیم با ترکیدگی لوله دارد

یک لوله کوچکترین بخش یک ساختمان است و عمدتا در داخل دیوار ها کار می شود و به همین خاطر به چشم نمی اید. ولی با کوچکترین اسیبی که لوله ها ببینند، می تواند خسارت بسیار شدیدی را به یک ساختمان وارد کنند. همین امر سبب می شود تا در انتخاب نوع و جنس لوله، بسیاری از معماران حساسیت به خرج دهند. چند فاکتور می تواند تاثیرجنس لوله ها در ایجاد ترکیدگی و گرفتگی را مشخص نماید.

 Likely Causes for Water Leaks or Burst Pipes - CPM Plumbing

مثلا فرض کنید در یک کارگاه صنعتی جهت اب رسانی از لوله های پلاستیکی استفاده می شود. مطمعنا در قسمت هایی از این کارگاه، لوله ها به صورت رو کار خواهند بود و همین امر سبب می شود احتمال ترکیدگی و پاره شدن لوله توسط اشیا تیز فلزی داخل کارگاه زیاد شود. به همین خاطر جنس لوله ها در چنین مکان هایی بهتر است از جنس فلز باشد.

در مثالی دیگر فرض کنید در منطقه نظام اباد تهران زندگی می کنید. لوله های ساختمان شما از جنس فلز هستند و به دلیل نم زدگی طولانی که در درون دیوار ها وجود داشته، دچار زنگ زدگی و ترکیدگی شده است. حال باید بدنبال لوله بازکنی نظام آباد تهران باشید تا از خسارت بیشتر جلوگیری کنید. همین امر سبب می شود در منازل مسکونی بیشتر از لوله های پلاستیکی استفاده شود. زیرا هم انعطاف بالایی دارد و می توان از ان ها در گوشه و کنار منزل استفاده کرد و هم دچار زنگ زدگی نمی شوند.

در مقیاس بزرگتر و برای انتقال اب در فواصل طولانی، دیگر نه پلاستیک و نه فلز جواب گو نخواهد بود. به همین دلیل از لوله های عظیم بتنی استفاده می کنند تا در طول زمان کمترین اسیب دیدگی را ببینند.

 

۰ ۰