آرشیو بهمن ماه 1400

خدمات مسافرتي و گردشگري شكربال آسمان

اشتباهات رایجی که در اتاق فرار رخ می دهد

اتاق فرار از ان دسته تفریحاتی است که باید یکبار هم که شده ان را تجربه کنید. ولی باید قبل از هرکاری چند نکته برای حضور در اسکیپ روم را بدانید تا بازی برای شما هیجان انگیز و جذاب تر شود. آشنایی با اصطلاحات اتاق فرار و آگاهی در مورد برخی اشتباهات رایج در اتاق فرار می تواند به شما کمک کند تا بهتر پروسه بازی را طی کنید و در ادامه به بررسی چند اشتباه رایج در اسکیپ روم می‌پردازیم.

عدم کار گروهی مناسب

 بازی های اتاق فرار معمولاً به صورت گروهی انجام می‌شود و ارتباط برقرار کردن با سایر اعضا کمک بسیار زیادی به حل کردن سریعتر معماها و تمام کردن بازی می کند. اگر کار گروهی خوبی نداشته باشید و با سایر بازیکنان ها ارتباط موثری ایجاد نکنید بازی برای شما کسل کننده و کند پیش خواهد رفت و معماها به سختی حل می‌شود.

عدم استفاده از هینت یا سرنخ

 هر  تیم در طول یک بازی حداقل ۳ هینت دارد. هینت به راهنمایی هایی گفته می شود که شما می توانید از گرداننده بازی بگیرید تا سریعتر معماها را حل کنید. برخی از افراد به دلیل غرور یا به هر دلیل دیگری از این فرصت استفاده نمی کنند و باعث می شوند روی یک معما زمان زیادی بگذارند. همین امر سبب می شود تا علاوه بر اینکه بازی به پایان نرسد هیجان انجام بازی نیز گرفته شود. بهتر است در اتاق فرار از تمام راهنمایی های خود استفاده کنید تا معما ها سریعتر حل گردد

به آموزش ها توجه کنید

 قبل از اینکه شما وارد پروسه بازی شوید آموزشهایی به شما داده می‌شود. این آموزش ها تماماً برای این است که در طول بازی به توانید به راحتی سرنخ ها را پیدا کنید و معما ها را در کمترین زمان ممکن حل نمایید. عدم توجه به این آموزش ها باعث می شود روی برخی از معما ها وقت شما تلف شود یا برخی از سرنخ ها را از قلم بیندازید. حتماً به تمام آموزش‌هایی که از طرف گیم سنتر به شما داده می شود توجه داشته باشید.

عدم جستجوی کافی

 گاهی پیش می آید که برخی از سرنخ ها دقیقا جلوی چشم شما هستند ولی با خود فکر می کنید نه چنین جایی به این آسانی سرنخ را قرار نمی دهد  ولی باید بدانید دقیقا در ساده ترین جاهای یک اتاق می‌تواند پاسخ شما قرار داشته باشد.

۰ ۰

مراقب کلاه برداری شرکت های لوله بازکنی باشید

کلاه برداری در تمامی کسب و کار ها وجود دارد و ممکن است بخاطر کمی درامد بیشتر برخی افراد دست به هر کاری بزنند. حال گاهی این کلاه برداری ها تنها از جنبه مادی ضرر رسان می شوند وگاهی نیز ممکن است خسارت جانی به بار بیاورند. مثلا در صنعت ساخت و ساز، اگر پیمان کار بخواهد از مصالح کمتری برای سود بیشتر خودش استفاده کند، نتیجه در اینده به خطر افتادن جان ساکنان ساختمان ها خواهد شد. در بخش لوله بازکنی نیز کلاه برداری به وفور یافت می شود و اگر دقت نداشته باشید، می تواند به روش های مختلفی به شما زیان وارد کند.

هر گرفتگی لوله ای شدید نیست

شاید رایج ترین کلاه برداری که در این کار رخ می دهد، بزرگ نمایی باشد. این امر در تعمیرات وسایل برقی و خودرو نیز زیاد مشاهده می شود. در چنین مواقعی با وجود اینکه لوله های شما دارای گرفتگی سطحی و کم است برخی لوله بازکن ها به دروغ گرفتگی را بسیار وسیع جلوه می دهند و به همین خاطر هزینه ی زیادی را طلب می کنند.

نیازبه تعویض لوله ندارید

شاید در نگاه اول این جمله بسیار جذاب باشد و از لوله بازکن نیز تشکر کنید که هزینه های شما را کاهش داده تا نیاز به تعویض لوله نداشته باشید. ولی مشکل ان جایی رخ می دهد که لوله واقعا نیاز به تعویض دارد ولی شرکت خدماتی برای اینکه توانایی چنین کاری را ندارد و از طرفی نمی خواهد مشتری را نیز از دست بدهد، با سرهم بندی محل نشتی را بند می اورد. شاید تا مدتی این اتفاق باعث شود تا مشکلتان حل شود ولی در طولانی مدت مطمعنا خسارت بیشتری به شما وارد می شود.

۰ ۰