معرفي برخي قطار هاي رجا

خدمات مسافرتي و گردشگري شكربال آسمان

معرفي برخي قطار هاي رجا

براي بسياري از ما، سفر با قطار يك تجربه ناب خواهد بود. هميشه امنيت و اطميناني كه از سفر با قطار داريم بيشتر از سفر از طريق جاده اي و هوايي مي باشد. يكي از معتبر ترين شركت هاي حمل و نقل ريلي در ايران، شركت رجا نام دارد كه با امكانات ويژه خود و تجربه بسيار در زمينه حمل و نقل، بسيار مورد توجه مسافران عزيز واقع شده است. اگر شما نيز قصد تهيه بليط قطار از شركت رجا را داريد در ادامه با ما همراه شويد تا تعدادي از قطارهاي اين شركت را به اختصار خدمت شما معرفي نماييم.

قطار زندگي رجا

اولين سري از قطارهاي 5 ستاره شركت ريلي رجا، قطار زندگي است كه چندين سال پيش خدمت رساني خود به مسافران را آغاز نمود. قطار زندگي از ميهمانداران آموزش ديده و تحصيل كرده خانم و آقا براي ارايه خدمات به مسافران استفاده مي كند. اين قطار با ظرفيت 250 الي 300 نفر مسافر و از نوع چهار تخته، با تزئينات ويژه و امكانات و خدمات فرهنگي و گردشگري، سعي دارد تجربه خوشايندي را براي شما عزيزان ايجاد نمايد. شما مي توانيد بليط قطار زندگي رو از سايت هاي معتبر گردشگري و به صورت آنلاين تهيه كنيد.

خدمات و امكانات قطار زندگي

1- سفارش غذا از منو رستوران و تنظيم وقت پذيرايي

2- ارائه روزنامه سراسري

3- سيستم احظار مهماندار از داخل كوپه

4- شيد زير پنجره جهت جلوگيري از تابش نور خورشيد به درون كوپه

5- وجود سيستم صوتي و تصويري داخل هر كوپه براي پخش فيلم و موسيقي

6- تهويه مطبوع كوپه با قابليت تنظيم دما توسط مسافر

قطار سيمرغ

در هر واگن اين قطار ۸ كوپه ۴ نفره قرار دارد كه در مجموع ظرفيت هر واگن آن ۳۲ نفر مي باشد. اين قطارها داراي سيستم صوتي و تصويري هستند و در صورت تمايل مسافر پذيرايي شام به صورت انتخابي با دريافت هزينه اضافه روي بليط قطار رجا عرضه مي شود. علاوه بر اين، رستوران اين قطارها نيز با انواع نوشيدني هاي گرم و سرد و تنقلات، آماده پذيرايي از مسافران مي باشند. سيمرغ نسبت به قطار زندگي از قيمت پايين تري بر خوردار است. كوپه هاي قطار سيمرغ از نظر نظافت و بهداشت در رده بسيار خوبي قرار دارند و حتي طراحي منحصر به فرد داخل كوپه ها به جذابيت اين قطار افزوده است. كيفيت صندلي ها و تخت ها نيز مطلوب مي باشد به طوريكه از اين نظر مي توان اين قطار را در رده دوم قطارهاي رجا قرار داد.

قطار سبز محبوب ترين قطار شركت رجا

يكي ديگر از انواع قطارهاي شركت رجا، قطار سبز نام دارد. اين قطار كه داراي واگن هاي درجه يك لوكس اتريشي است، دوباره بازسازي شده و هم اكنون داخل هر واگن، 8 كوپه 4 نفره دارد. ساختار اين واگن ها همانند قطارهاي سيمرغ با بدنه و شيشه هاي دو جداره است. از امكانات آن مي توان به سيستم صوتي تصويري و پريز برق 220 ولت داخل هر كوپه اشاره كرد. لازم به ذكر است خدمات پذيرايي شام در قطارهاي سبز با دريافت هزينه اضافي بر بليط قطار انجام مي شود و همچنين رستوران اين قطار منوي متنوعي از غذاهاي گرم با انواع نوشيدني با دريافت هزينه ارائه مي دهد.

قطار طوس يا خيام

هر واگن اين قطار از ۹ كوپه ۴ نفره تشكيل شده و در مجموع ۳۶ نفر ظرفيت دارد. اين قطار ويژگي هايي همانند قطار سيمرغ دارد (رستوران، سيستم صوتي تصويري و ...)، با اين تفاوت كه پذيرايي شام به صورت يك بسته غذاي سبك كنسروي روي بليط قطار به مسافرين عرضه مي شود. همينطور با دولايه بودن بدنه قطار و دو جداره بودن شيشه هاي واگن ها و كوپه ها، قطار طوس در برابر گرم و سرما و رطوبت عايق بندي شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.